En Son Çıkan Bölüm



Useful Good-for-Nothing 42. Bölüm
Noblesse S 1.Bölüm %12.5 - %15
Yazar : A. Karabudak 6 Mayıs 2017 Cumartesi

Bir seneyi aşkın süredir yeni bölüm veremedik. Bunun için herkesten özür dilerim. Yeniden tek başıma takılmaya başladım. Çevirmen veya editör almayı düşünmüyorum.


Useful GFN'yi Nate silmiş. Bu yüzden 33. bölümü İngilizcesinden editledim. Bazen panellerin üzerine taşacak şekilde gereksiz yazılar oluyor İngilizcesinde. 33. Bölümün ilk panelinin altını kesmek zorunda kaldım bu yüzden. Uzun süredir ne çeviri ne de edit yaptığım için bu bölümün çevirisi ve editi iyi olmamış olabilir. Bu konuda bir şikayetiniz varsa benim ile iletişime geçebilirsiniz. PSD olarak kaydetmedim sayfaları, o yüzden düzeltemem. Ama sonraki bölümlerde şikayetinizi dikkate alırım.

Useful GFN 33. Bölüm: Media Fire | One Drive | Manga-Tr


{ 7 yorum... read them below or Comment }

  1. Öncelikle tekrar geri gelmene sevindim :) Manga-trden yorumuna denk geldim bi araştırayım dedim buldum bölümleri tek tek indirip upload ettim :) Faydam olmuştur umarım :) Bölüm için Teşekkürler :) Ellerine sağlık :) Buda link: https://my.pcloud.com/publink/show?code=kZFi3NZCnhQO7ufu3ztzJL0HX6Y1YFLjOHV

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Çok yavaş indiriliyor. Hepsini indirmeye çalıştığımda bir süre sonra hep indirme durdu. Ben de teker teker indirmeye başladım o yüzden. Bu yüzden hemen silmezsin umarım. Bu şekilde günler sürecek indirmem çünkü :) Merak ediyorum da acaba Nate'nin webtoon bölümünden mi buldun yoksa başka bir yerden mi?

      Sil
    2. Hepsini indir dediğimde bende gayet hızlı iniyor sanırım internetiniz ile alakalı.Web archiveden nateyi açtım orda sunucularından silmemişlerdi belliki :) link olarak vercektimde faydam dokunsun indireyim dedim :) Hala sorun devam ediyorsa alternatif yaparım sorun olmaz :)

      Sil
    3. Tekrar teşekkürler. Yavaş yavaşta olsa indirdim hepsini.

      Sil
  2. teşekkürler elinize sağlık

    YanıtlaSil

- Copyright © 2013 Only Webtoon - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -